باز من تنها ماندم.....

تراوشات ذهن پریشان من . . .

باز من تنها ماندم
....
باز من ماندم و تنهای
و
و بوی عطر تو که تمام فضای خانه را گرفته
و نای نفس کشیدن مرا که با نبوده تو دیگر نفسی نیست که نای باشد
دیگر توانی نیست که اشکی باشد
و دیگر جانی نیست که زندگی باشد...
ولی هنوز چشمانی برای دیدن هست ..
چشمانی که به شوق دیدار دوباره ی تو هنوز بیناست ...
و من به انتظار نشسته ام در کنج اتق سوت و کور و خسته ام ...
تا روزی روشن شود این قلب تاریک من با دیدن روی تو
و
و پایان گیرد این قصه ی تنهای
.
.
.
بازگرد که منتظرت هستم

                                                                                       Atieh Zahir

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:,ساعت15:3توسط Atieh Zahir | |